عشقمعشقم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

امیرحسین جونم

22 ماهگیت مبارک زندگیم

1392/9/6 1:25
نویسنده : مامان
815 بازدید
اشتراک گذاری

ببخش با  تاخیر اومدم عزیزم اینقدر شیطون شدی که دیگه وقتی واسم نمیمونه بیام پست بذارمناراحت

 

22ماه پیش خداوند بهترین هدیه اش رو به من عطا فرمود گلی بنام امیرحسین

 

نازنینم اهورایی ترین ارمغان زندگیم 22 ماهگیت مبارکماچ

 

پسرم عشقم میدونی که تو تمام زندگیم هستی ماچ

 

تا عشق آمد دردم آسان شد خداروشکر

مادر شدم او پاره جان شد خداروشکر

 شوق شنیدن ریخت حتی گریه اش در من

لبخند زد جانم غزلخوان شد خداروشکر

من باغبان تازه کاری بودم اما او

یک غنچه زیباو خندان شد خداروشکر

او آمد و باران رحمت با خودش آورد

گلخانه ما هم گلستان شد خداروشکر

سنگ صبورم نورچشمم میوه قلبم

شب را ورق زد ماه تابان شد خداروشکر

مادر شدن یک امتحان سخت و شیرین است

دلواپسی هایم دوچندان شد خداروشکر

 اینم کیکی که برات درست کردمماچ

 

 

 نوش جونت عزیزدلمماچ

طبق معمولم نذاشتی ازت عکس بگیرمناراحت

عکس 30 روزگی و 6 ماهگیتو گذاشتمماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

never familiar
6 آذر 92 1:34
چه کیک خوشکلی. خوشمزس؟ شما بخورین ما دوس نداریم . مبارکه
مامان
پاسخ
مرسی که کیک دوست نداری آره
مامان محیا
6 آذر 92 1:35
22 ماهگیت مبارک عزیز دلم
مامان
پاسخ
مرسی خاله مهربون
مامان محیا
6 آذر 92 1:37
دوستی جونی ماهم که از هر انگشتش یه هنری میبارهکاشکی یه تیکه از این کیک خوشمزه پیشم بود اتفاقا حالا زیر کتری رو روشن کردم با چایی داغ میچسبه آههههههههههههههه....طوری نیست کیک آماده داریم میرم میخورم
مامان
پاسخ
مرسی عزیزمانشالله هروقت امدی سفارشیشو واست درست میکنم عزیزم نوش جانت گلم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 آذر 92 2:30
22 ماهگیت مبارک عشق من چه کیک خوشگل و خوشمزه ای مامانی برات پختهنوش جونتون
مامان
پاسخ
مرسی خاله مهربونمفدات بشم عزیزم
مامان بردیا شیطون
6 آذر 92 14:23
ای جووووووووووووووووووووووووونم مبارک باشه عزیزم به به چه کیک خوشمزه ای دلمون خواست.... افرین به مامان مهربون
مامان
پاسخ
مرسی خاله مهربوننظرلطفته عزیزمسفارشی واست درست میکنم
Lili
7 آذر 92 14:51
سلام گلم ٢٢ماهگي گل پسر مبارك ببوسش از طرف من ماماني هنرمند كيك پز😘😘😘
مامان
پاسخ
سلام عزیزدلم خوبی؟مرسی فدات شم دلم برات تنگ شده بود به پا شما که نمیرسیم عزیزمآوا جونمو یه ماچ گنده کن از طرف من
Lili
7 آذر 92 14:52
سلام عزيز دلم مرسي كه انقدر مهربون و با محبتي به جون اوا نميدونم چه جوري جبران محبت هاي بي مثالت رو بكنم... واقعاً بم لطف داشتي و بي نهايت با كامنت هات شرمندم كردي. بيش از حد خوشحالم كه دوستي دارم كه كه مهمتر از شادي در غم كنارمه. به خاطر فشار عصبي و درست نبودن تغذيه پريروز نفهميديم يه دفعه چي شد... دروغ چرا يك ان فكر كردم سكته كردم و فلج شدم.... ببخش تورو خدا ناراحتتون كردم اما واقعاً دوست داشتم براي اوا به يادگار بمونه ميخوام تلخي و شيريني زندگي من و از زماني كه توشِ كامل با خبر باشه نميدونم درسته يا اشتباه اما من اينجوري دوست داشتم.. خيلي دوستت دارم ميبوسمت واقعاً باز هم ممنونتم به خاطر كامنت هاي پر از مهر و محبتت عزيز دلم
مامان
پاسخ
این چه حرفیه عزیزم من دوستتم خواهرتم پس تو شادیات و غمات شریکم که امیدوارم هیچ وقت غم نبینید هم شما هم آوایی الان بهتری؟ زندگی پستی و بلندی زیادی داره میدونم خیلی سختی کشیدی اما دیگه چاره ی نیست باید بجنگی بخاطر آوا دختر نازنینت که به تو نیازداره عزیزم با حرص خوردن و فشار عصبی خودتو از پا درمیاری عزیزدلم سعی کن یه خورده بیخیال باشی عزیزم خیلی دوست دارم آواجونمو ببوس
Lili
7 آذر 92 14:56
كيكم و بفرست دلم خواست شديد🌻🌻🌻
مامان
پاسخ
]چشم عزیزم کاش بودی واسه شما و آوایی هم می آوردم
کبری مامان آنیتا ((آنیتا عسل مامان وبابا))
9 آذر 92 1:27
قربون خنده های نازت عزیزم
مامان
پاسخ
خدانکنه خاله مهربون
سولماز
9 آذر 92 2:00
22 ماهگیت مبارکه عزیزم دستت درد نکنه چه کیک خوشگلی درست کردی میشه اسم کیک و دستورشو بگی من عاشق کیک و کیک پختنم
مامان
پاسخ
مرسی خاله جونمحتما البته به پای کیک و شیرینی شما نمیرسه گلم الان میام وبت عزیزم
مامان لي لي
9 آذر 92 2:55
عاشق پسر خاله ي، کلاه قرمزیم! دیدی رفته بود يك کیک مسموم رو تنهایی خورده بود تا بقیه مریض نشن! 
بهش گفتن: خب چرا ننداختی دور؟گفت خب مورچه ها میخوردن! مريض ميشدن!!به مورچه که نمیشه سرم وصل کرد.اين يعنی آخر معرفت به یاد همه ي رفقای با معرفت كه هيچ وقت از يادمون نميرن و تو با معرفت ترين خواهر مني😘😘😘😘😘
مامان
پاسخ
فدات بشم عزیزم مهربونم
مامان آوا
9 آذر 92 12:39
سلام عزیز دلم خوبی؟ به به بابا هنرمند خیلی عالی شد عزیزم کیک خوشگلی حتما خیلی هم خوشمزه بود نوووووووووووووووووش جونتون
مامان
پاسخ
سلام عزیزدلم شما خوبی اوایی خوبه مرسی عزیزم چشات خوشگل میبینه
مامان فاطمه
9 آذر 92 17:13
مبارکه خاله جون.نوش جونت کیک خوشمزه ای که مامانی برات درست کرده.
مامان
پاسخ
مرسی خاله مهربونم
فدایی طاها
10 آذر 92 12:03
سلام تپل مپلی خداحفظت کنه دوست طاهای من میشی؟
مامان
پاسخ
سلام خاله جونیبا کمال میل باعث افتخاره
مامان الناز
10 آذر 92 16:37
22 ماهگیت مبارک کپلی خاله ماشالاه
مامان
پاسخ
فدات خاله مهربون
مامان آوا
10 آذر 92 23:17
شما جون بخواه عزیزم رمز که سهله 1392
مامان
پاسخ
فدات بشم من مرسی عزیزدلم
مامان لي لي
12 آذر 92 2:46
صحبت ازفاصله نیست!صحبت ازمهرووفاست شايداين فاصله ها،محک عاطفه هاست!
مامان
پاسخ
مامان امیرحسین
12 آذر 92 16:42
22 ماهگیت مبارک اقا پسر گل. همیشه شاد باشی و لبت خندون
مامان
پاسخ
مرسی خاله مهربونم
مامان لي لي
12 آذر 92 22:58
خصوصي خواهري بي معرفت😭😭😭
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم بخدا بی معرفت نیستم کم میام نت
مامان لي لي
14 آذر 92 4:15
__ ♣♣♣_____________♣♣♣ _ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣ ♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣ ♣___________♣___♣ __________ ♣ ♣____________♣_♣ ___________ ♣ _ ♣____________♣ ___________ ♣ __ ♣______________________ ♣ ____ ♣ _________________ ♣ ______ ♣ ______________ ♣ ________ ♣ __________ ♣ __________ ♣ ______ ♣ _______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣ ______ ♣____♣__♣__♣____♣ _______ ♣_____♣♣_♣____♣ _________ ♣_♣__♣♣__♣ ________________ ♣♣ _________________ ♣♣ __________________ ♣♣ _________________ ♣♣ ♥ -♥ --♥ ---♥ -----♥ -------♥ --------♥ ---------♥ -----------♥
مامان
پاسخ
مامان لي لي
14 آذر 92 4:18
خصوصي💓💓
مامان
پاسخ
avaee
14 آذر 92 14:18
سلام مامانی گل وزیبای امیر حسین جانم خوبی خانوم گل؟چه خبرا؟اوضاع واحوالاتتون چطوره؟خوبه؟گل پسری چطوره؟دیگه کم کم اگه خدا بخواد وارد سه سالگی میشه از همین الن ورودش رو به سه سالگی تبریک میگم انشالله صدوبیست وسه سال عمر باعزت همراه با مامان بابای مهربونش داشته باشه میبوسمتون به امید دیدار
مامان
پاسخ
سلام عزیزدلم شما خوبید؟ آوا جون و خوشگل خوبه ؟شکر خوبیممرسی عزیـــــــــــــــــــزم
مامان لي لي
14 آذر 92 22:54
در دلم كودكي است كه بي تو بودنش را نق ميزند..... من هيچ لا اقل بهانه ي أو باش........
مامان
پاسخ
مامان لي لي
14 آذر 92 22:55
دلم برات تنگ شده بود خواهر گل پسرم و ببوس دوستتون دارمممممممم
مامان
پاسخ
منم همینجور آجی جونم ببخش دیر به دیر میام آوا جونم خوبه؟
ali
15 آذر 92 3:06
گفته بودم که اگر بوسه دهی توبه کنم که دگر باز از این گونه خطاها نکنم بوسه دادی و چو برخواست لبت از لب من توبه کردم که دگر توبه بیجا نکنم ! امییییییییییییییییییییییییییییییرجون تولدت شدید مدید مبارک
مامان
پاسخ
مامان الینا
16 آذر 92 19:13
سلام عزیزم.من و شما دوست مشترک مامان لی لی هستیم .حتما خبر داری آوا جونم چی شده.تنها چیزی که آرومم کرد این بود که یه ختم 14 هزار صلوات واسش نذر کنیم.هر چند تایی که می تونی بخونی رو بیا تو وبم و بهم بگو.ممنون
مامان
پاسخ
نه عزیزم چی شده من یه چندوقتی نبودم حتما
مامان امیرعطا
16 آذر 92 23:51
عزیزم مبارکه 1ماه دیگه آقاتر شدنت. کیک هم نوش جونتون.
مامان
پاسخ
مرسی خاله مهربون
مامان محیا
17 آذر 92 11:33
کجایی دوستی جونی؟؟؟
مامان
پاسخ
سلام عزیزم خیلی گرفتارم دیر به دیر میام شما ببخشید
مامان آوا
19 آذر 92 9:25
──██────(▒)(▒) ──██───(▒)(♥)(▒) ─▄██▄▄█─(▒)(▒) ─── ─── ▄███▄ ─── ──███─███─(▒)(▒) ─── ──▀██▄██▀(▒)(♥)(▒) ─── ────███───(▒)(▒) ─── ─────── ▀██─██▀ ─── ──────── ██─██─(▒)(▒) ─── ──────── ▀█▄█▀(▒)(♥)(▒) ─── ──────────▀───(▒)(▒) ─── ────────── -─██▀▀▀█ ─── ──(▒)(▒)──────██▄█──(▒)(▒) ─── ─(▒)(♥)(▒───-──██▀█─(▒)(♥)(▒) ─── ──(▒)(▒)──────██▄▄▄█(▒)(▒) (¸.•´¸.•*´¨) ¸.•´¸.•*´¨) (¸.•´¸.•*´¨) (¸.•´¸.•*´¨) ─── ────────-── -─██▀▀▀█ ─── ──(▒)(▒)──---─ ─██▄█──(▒)(▒) ─── ─(▒)(♥)(▒) ─-----─██▀█─(▒)(♥)(▒) ─── ──(▒)(▒)──────██▄▄▄█(▒)(▒) ─── ─────── ▀██─██▀ ─── ──────── ██─██─(▒)(▒) ─── ──────── ▀█▄█▀(▒)(♥)(▒) ─── ──────────▀───(▒)(▒) ─── ─── ▄███▄ ─── ──███─███─(▒)(▒) ─── ──▀██▄██▀(▒)(♥)(▒) ─── ────███───(▒)(▒) ─▀██▀ ──██────(▒)(▒) ──██───(▒)(♥)(▒) ─▄██▄▄█─(▒)(▒)
مامان
پاسخ
چه خوشگله مرســــــــــــــــــــی
مامان لي لي
21 آذر 92 5:47
نميدونم چرا نميتونم برات كامنت بزارم
مامان
پاسخ
مامان لي لي
21 آذر 92 6:06
خصوصي
مامان
پاسخ
مامان لي لي
21 آذر 92 6:09
خداروشكر از بيمارستان به دعا ها و نذرها و نياز هاي بچه ها مرخص شده و الان پيشمِ خواهر
مامان
پاسخ
خداروشکر عزیزم
مامان آوا
22 آذر 92 1:51
کجایی عزیز دلم دلم خیلی برات تنگ شده فدای تو گل پسلی بشم
مامان
پاسخ
منم همینجور عزیزم یه 10روزی نت نبودم به خاطر کسالت امیرم مریض بود تا الانم خوب نشده عزیزدلم شما خوبید؟
مامان آوا
22 آذر 92 1:52
شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آن را از تو گرفتند. عشق بورز به آنهایی که دلت را شکستند. دعا کن برای آنهایی که نفرینت کردند. و بخند که خدا هنوز ان بالا با توست.
مامان
پاسخ
مامان فاطمه
23 آذر 92 19:30
سلام عزیزم.کجایی خبری ازت نیست؟؟؟؟امیر حسین جونم خوبه؟ نگرانت شدم دوست جونی
مامان
پاسخ
سلام عزیزدلم مرسی خوبید شما؟ یه 10 روزی نت نیومدم هم من مریض بودم هم امیر مرسی که به فکر بودین
مامان لي لي
26 آذر 92 21:25
نفس خاله رو ببوس بيا خصوصي
مامان
پاسخ
گلم مرسی
مامان لي لي
26 آذر 92 23:27
خواهر الان بهترين؟؟؟؟
مامان
پاسخ
آره فدات شم مرسی گلمآوا رو ببوس
مامان لي لي
27 آذر 92 1:57
پشت هر کوه بلند ، سبزه زاريست پر از ياد خدا و در آن باغ کسي ميخواند که خدا هست دگر غصه چرا ؟ آرزو دارم خورشيد رهايت نکند و غم غصه هرگز صدايت نکند .
مامان
پاسخ
عزیزدلمی
مامان لي لي
27 آذر 92 1:58
خواهر ألان خوبين انشالله؟؟؟!!!!
مامان
پاسخ
آره عزیزم من بهترم اما امیر هنوز خوب خوب نشده
مامان لي لي
27 آذر 92 1:58
الاهي بميرم چي كشيدين اين ده روز
مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
بهاره مامان کیان
22 بهمن 92 22:25
الهی ................ چقد تو ماهی