عشقمعشقم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

امیرحسین جونم

عکس جشن یلدای مهدکودک

1392/10/20 21:51
نویسنده : مامان
642 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم که هیچ وقت تنهام نذاشتنماچ ببخشید که دیر به دیر میام خیلی کارم زیاد شده

عکس جشن یلدای مهدکودک امیرحسین عسل مامان روز چهارشنبه آماده شد و تحویل دادن بد نشده بود خوبه روز چهارشنبه هم اولین جلسه ای بود که تو مهد برگزار شد و من رفتم خیلی خوب عالی بود یه دکتر روانشناس آمده بود و در مورد اعتماد به نفس و توانایی بچه ها صحبت میکرد واقعا عالی بود من که خیلی از صحبتاشون استفاده کردم بگذریم اومدم عکس عسلمو بذارم چون با دوربین از روی عکس گرفتم زیاد جالب نشد فعلا همینو میزارم تا وقتی که اسکن کنم عوضش میکنم پیشاپیش ببخشیدنیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

never familiar
20 دی 92 22:42
فکر کنم پسرت شاخ مهدشون باشه. ماشالا خیلی خوشکل و نازه تریپشم که مردونس و دل دختر ببر. دوست داشتنیه میبوسمش. شما هم که خودت هزار ماشالا 1 پا روانشناسی
مامان
پاسخ
آرهنظر لطفتهمرسی به پا روانشناسی شما نمیرسیم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
21 دی 92 22:44
ای جونم چقدر خوشگل شدی پسر نازنین مبارک باشه عکسش خیلی قشنگه ان شالله عکس دومادیت
مامان
پاسخ
مرسی فدات شمایشالا ، ایشالا دومادی ایلیا
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 0:14
اي جون فداتتتتتتتت بشم من چقدر لباس سبز بهت ميادددددددددد بازم يلدات مبارك عشق من،..... خواهر انشالله يه روز من و تو هم همديگرو از نزديك ببينيممممممممم
مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم نظر لطفتهایشالافدات شم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 2:20
درانتهای شب نگرانیهایت رابه خدا بسپار و آسوده بخواب که او بیدار است...
مامان
پاسخ
مامان آوا
23 دی 92 8:11
ای جونم سلام مامانی مث اینکه دیگه به ما سر نمیزنی هاااااااااااااااااا فدای اون ژستهای خوشکلت بشم عزیزم
مامان
پاسخ
عزیزدلم سلام گلم خوبی نه فدات من کم میام نت کارم زیاده وقت نمکنم اما هروقت اومدم نت شما جز دوستایی هستی که باید سر بزنم و میزنمببخش دیر به دیر میام
مامان فاطمه جـونی
23 دی 92 17:04
مثل همیشه ناز شدی خاله... مامانی بی وفا به ما سر نمی زنی؟؟؟؟؟قهری
مامان
پاسخ
مرسی خاله مهربونم نه عزیزدلم این چه حرفیه من هروقت میایم بهتون سر میزنم که فقط چون کارام زیاد شده کم میام نت فدات شم شما ببخش
مامان محیا
24 دی 92 20:44
به به به این آقا پسر خوش تیپمونخیلی عکسات خوشگل افتادن جشن خوبی هم واست گرفتن تو مهد کودکامیدوارم که همیشه سالم وشاد باشید
مامان
پاسخ
مرسی خاله مهربونهمچنین شما عزیزم
مامان امیرعطا
25 دی 92 0:39
خیلی قشنگه.
مامان
پاسخ
چشات قشنگ میبینه عزیزم
مامان پرنيان
25 دی 92 10:01
ماشالا به اين گل پسر مامان جونش اسفند نشه فراموش
مامان
پاسخ
مرسی فدات شم چشم عزیزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
26 دی 92 21:46
اونی که لیاقت تو رو نداره....، خب نداره دیگه،،،، غصه کم سعادتی مردمم ما بخووورییییم!!!!!! والاااا.......... عاششششششششقتم دوست خوبم
مامان
پاسخ
فدای مهربونیت عزیزم
سولماز
28 دی 92 0:51
ای جانم عزیزم خدا حفظش کنه
مامان
پاسخ
مرسی فدات شم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 8:00
سخته نبودن کنار آدمی که اگه کنارشم باشی دلت براش تنگ میشه! مهربانم هرکجا هستی جایت سبز و لبانت پرخنده باد و مرا همین بس که یادت هستم، مثل دیروز... مثل امروز... تا ته فردا...
مامان
پاسخ
مامان فاطمه جـونی
2 بهمن 92 16:15
دنیا ارزش پا کوبیدن به شکمت را نداشت! ببخش مرا مادر...
مامان
پاسخ
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 12:36
آموخته ام که خدا عشق است و عشق تنها خداست آموخته ام که وقتی ناامید می شوم خدا با تمام عظمتش عاشقانه انتظار می کشددوباره به رحمت او امیدوار شوم آموخته ام اگر تا کنون به آنچه خواسته ام نرسیدم خدا برایم بهترش را در نظر گرفته است آموخته ام که زندگی دشوار است اما من از او سخت ترم.......
مامان
پاسخ
مامان الناز
3 بهمن 92 15:51
قربون پسر خوشتيپم بشم من
مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربون
مامان محیا
4 بهمن 92 23:25
کاشکی همیشه در کودکی می ماندیم تا به جای دل هایمان سر زانوهایمان زخمی میشد
مامان
پاسخ
مامان آوا
7 بهمن 92 23:38
سلام عزیزم شاید دهمین باری هست که میام واست کامنت تبریک تولد امیر جون رو میزارم یا ثبت نشده یا تایید نکردی نمیدونم خلاصه فکر نکن که نیومدم تولد عزیزمو تبریک بگم یه بار دیگه هم تبریک میگم ایشالله 100سال زیر سایه پدر ومادر بزرگ بشه راستی چرا شما نمیای به ما سر بزنیئ عزیزم
مامان
پاسخ
سلام فدات شم مرسی عزیزم که به فکر بودیمرسی قربونت برم ببخشید دیر به دیر میام نت
مامان آوا
12 بهمن 92 12:30
سلام گل ناز کم پیدای من خوبی عزیزم خیلی دلتنگتیم
مامان
پاسخ
سلام فدات شم مرسی عزیزدلم ببخشید خیلی دیر به دیر میام اصلا وقت نمیکنم امیرحسینم هرچی بزرگتر میشه بیشتر اذیتم میکنهکلافم کرده بخدا
مامان بردیا شیطون
13 بهمن 92 15:17
مامان
پاسخ