عشقمعشقم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

امیرحسین جونم

تولد دایی+خرید +تشکر از یه دوست صمیمی و دوست داشتنی من

1392/8/26 23:28
نویسنده : مامان
1,248 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولد دایی جون بود اما به خاطر درس و دانشگاه نشد که پیشمون باشه و واسش یه جشن بگیریم

اما هم بهش زنگ زدیم هم دیدیمش و باهاش حرف زدیم اگه نت نبود خیلی دل تنگش میشدیم اما حالا هروقت بخوای میایم و میبینیمش و باهاش حرف میزنیم انشالله این ترمت بزودی تمام میشه و میای و واست جشن میگیریم داداش عزیزم تولدت  مبارک میدونی که چقدر دوستت دارمقلبماچ

 

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد

آن را به تو تقدیم میکنم

تولدت مبارک عزیزمماچ

 

 

امروز با مامانی رفتیم خرید شاید از اول آذر بری مهدکودک منم برات این قمقمه ی اب و لیوان و .. خریدم مبارکت باشه عزیزدلم

امیدوارم خوشت بیاد و خوشگل باشه خوشگل منماچ

 

 

نمیدونی وقتی واست خرید میکنم چه ذوقی میکنم نفس من اینم عکس کتاب داستان و سی دی و دی وی دی که واست گرفتم اونایی که بدونه پاکتن همون موقع پاره کردی پاکتاروناراحت

واست یه ماشینم گرفتم اونم همون موقع شکوندیناراحت

این تخم مرغ هوشم بازم همون موقع که داشتی از پاکت درمی آوردی یکشونو گم کردیناراحت

آخه تو چرا اینقدر شیطونی وروجکمماچ

 

مامانی (مامان من) هم واست یه پیراهن مجلسی و یه پاپیون خوشگل خرید دستش درد نکنه خیلی خوشگلن  خواستم واست شلوار بگیرم که ستش باشه پیدا نکردم فردا میرم پارچه میگیرم میدم برات بدوزن که بریم آتلیه عکسایه جدید بگیریم واسه آلبومت نمیدونی که من چقدر دوست دارم جونم عمرم نفسمقلبماچ

مبارکت باشه شیرینم زندگیم

 

 

 

 

این عکسا هم ویژه گذاشتم بهترین دوستم که خیلیم دوستش دارم

ببینه خیلی واسم عزیزی این متنم واسه شما عزیزم

دوستي رو از زنبور ياد نگرفتم كه وقتي از گلي

جدا ميشه ميره سراغ گل ديگه.....

بلكه دوستي رو از ماهي ياد گرفتم

كه وقتي از آب جدا ميشه مي ميرهماچقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (42)

never familiar
26 آبان 92 23:30
پسر خوشکل ببین مامانت چقد دوست داره و با چه عشقی ازت حرف میزنه امیدوارم وقتی بزرگ میشی خیلی قدرشو بدونیی
مامان
پاسخ
مرسی انشالله
مامان لي لي
27 آبان 92 1:22
سلام و دو صد بدرود اول از همه تولد داداش گلت مبارك اينام ازطرف من و اوا🎂🎁 خريداي پسملي هم عالي، حالا اون دوست ويژه كيه خانوم 😉؟؟؟
مامان
پاسخ
سلام به روی ماه شما و آوایی مرسی عزیزم ممنونم نظرلطفته یه دوست خیلی صمیمی البته تو نی نی وبلاگ نیست ولی میاد سرمیزنه البته شما هم جز دوستای ویژه ی ما هستید
مامان لي لي
27 آبان 92 1:23
ظرف غذا و قم قمه و پيراهن و پاپيون و سي دي و..... مباركت باشه و ايشالله به سلامتي استفاده كني خاله جون
مامان
پاسخ
مرسی خاله مهربونم که همیشه با اومدنت خوشحالمون میکنی
مامان لي لي
27 آبان 92 1:24
مرسي گلم از كامنت هاي زيبات😘😘😘
مامان
پاسخ
خواهش میکنم دوست مهربونو خوشگلم آواجونمو یه بوس محکم کن از طرفم
مامان تینا و رایان
27 آبان 92 7:20
سلام عزیزم ممنون که سر زدی پسر زیبا رو ببوس ..عاشق اون لباس مجلسی و پاپیونش شدم
مامان
پاسخ
سلام گلم خواهش میکنم وظیفستشما هم رایان و تینا جونمو ببوسآره منم عاشقشون شدممرسی سر زدید قدم رو چشای ما گذاشتی و خوشحالمون کردی دوست مهربون
مامان محیا
27 آبان 92 13:50
من هم تولد دایی جون رو تبریک میگم
مامان
پاسخ
مرسی عزیزدلم قربونت برم محیا جونو ببوس
مامان محیا
27 آبان 92 13:53
مبارک باشه عزیز دل خاله خیلی لوازم هات خوشگله انشالله به زودی استفاده کنیدست مامانی هم درد نکنه چ لباس خوشگلی با چ پاپیون قشنگی.دوستی جونی سریع تر برید آتلیه ما که دیگه دل تو دلمون نیست واسه دیدن عکسای جدیدش
مامان
پاسخ
مرسی فدات شم چشاتون خوشگل میبینه آره باید زودی ببرمش
مامان آوا
27 آبان 92 13:56
سلام خوشتیپ ونازنین خاله خوبی عزیزم مامانی کم پیدا کجایی خبری ازت نیست پسر ناز وخوشتیپمون چطوره؟خودت چطوری؟نیستی بابا بیا بهمون سربزن دلمون برات تنگ شده جووووووووووووووووووووووووونم
مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم مرسی شما خوبید بخدا همین الان خوابید که تونستم بیام من که همیشه موقعه ای که آن میشم اول به شما سر میزنم گلم منم خیلی دلم براتون تنگ شده آوا جونم خوبه دلم براش یه ذره شده اندازه پای مورچهالان میام پیشتون
مامان لي لي
27 آبان 92 18:23
چه آسان تماشاگر سبقت ثانیه هاییم و به عبورشان میخندیم،... چه آسان لحظه ها را به کام هم تلخ میکنیم و چه ارزان به اخمی میفروشیم لذت باهم بودن را، چه زود دیر میشود و نمیدانیم فردا می آيد و شاید ما نباشیم...
مامان
پاسخ
بوس مهربونم
مامان لي لي
28 آبان 92 0:32
عزيزمي، خوبي گل پسر خوبه بيا خصوصي 💐🌸
مامان
پاسخ
مرسی مهربونم شما خوبید آوای خوشگلم خوبه
دایی
28 آبان 92 1:12
ابتدا به ساکن از تمام افرادی که به صورت کامنت (پیام) تولدم رو تبریک گفتند، کمال تشکر و سپاس رو دارم. و از خواهر و خواهر زاده عزیزم که علی رغم عدم حضور طولانی مدت در کنارشون باز هم همیشه به یاد من هستند و به من روحیه و انرژی می دن بسیار بسیار ممنونم و امیدوارم بتونم روزی محبتهاشون رو جبران کنم. تصاویر هم مثل همیشه زیبا و دوست داشتنی
مامان
پاسخ
عاشقتم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
28 آبان 92 2:29
تولود دایی مبارک باشه و همین طور لباسها و ظرف اب و غذات خیلی خشگله
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم چشات قشنگ میبینه گلم
مامان لي لي
28 آبان 92 7:18
این روزها گویی انسانها بیشتر به دست یکدیگر پیر مى شوند،تا به پای هم...
مامان
پاسخ
مامان تینا و رایان
28 آبان 92 8:30
خصوصی رو چک کن
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان بردیا شیطون
28 آبان 92 13:07
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفته الان میام پیشتون
ali
28 آبان 92 15:02
سلام امیرحسین مثل شوکوپارس بامزه شده جون میده باش بازی کنی خوشگل، خوش تیپ، خوش لباس، خوش زبون این شعر تقدیمت > باقیشو خودت بلدی و باش میرقصی امیر جان
ali
28 آبان 92 15:12
امیر حسین چون فیس خوشگلو نایسی داره هر لباسو رنگی که تن بزنه کیوت (خوش تیپ) میشه من عاشق تیپ زدنشم بخدا دلم یه بوس گردن با یه گاز از لوپاشو می خواد کوشی امیرو بپر اینور ببوسمت
مامان
پاسخ
مرسی نظرلطفته
مامان تینا و رایان
28 آبان 92 15:25
سلام عزیزم تم ها رو خودم درست کردم هم مال تینا و هم رایان..سایت کودک من (تو وبلاگهای منتخب نی نی وبلاگ هست) خیلی بهم ایده داد..میتونی از اونجا استفاده کنی و تو موضوعات وب تم تولدش رو پیدا کن خیلی تم واسه دانلود گذاشته..البته من هم برای دوستانم تم تولد مک کویین رو گذاشتم..این روزها از بس رمزش رو به دوستان دادم نمیدونم به شما هم دادم یا نه ولی اگه خواستید میدم ببینید اگه خوشت اومد ایمیلت رو بده برات میفرستم تم رو..من خودم سرچ میکنم تو سایتهای مختلف و دانلود میکنم برای بچه هام ..
مامان
پاسخ
آره خیلی خوشگل بود تم تولد رایان مرسی بابت راهنمایت عزیزم
ali
28 آبان 92 16:17
سلام مبارکش باشه ایشالله بسلامتی مهد بعد پیش دبستانی، دبستان، راهنمایی، دبیرستان، پیش دانشگاهی، دانشگاه، دکترا، استادیشو ببینی
مامان
پاسخ
سلام مرسی وای انشالله
مامان لي لي
28 آبان 92 18:34
نردبان دلم شکستہ است میشود براے من کمے دعا کنے یا اگر خدا اجازہ میدھد کمے بہ جاے من خدا خدا کنے راستش دلم مثل یک نماز بین راہ خستہ و شکستہ است میشود براے بیقرارے دلم سفارشے دعا کنے
مامان
پاسخ
چه زیبا همیشه دعات میکنم عزیزم
مامان آوا
29 آبان 92 1:54
سلام به هم ولایتی عزیزم خوبی خانومی؟ امیرحسین عزیزم چطوره؟ خوبه؟خودت چطوزی خانوم گل؟
مامان
پاسخ
به سلام مژده خانم از این ورا بابا دلمون برات یه ذره شده نیستیخوبم عزیزم شکر شما خوبید خوشگل خاله خوبهخوشحالمون میکنی بخدا
مامان لي لي
29 آبان 92 10:52
بپاس خوبیهایت هربارکه ازذهنم میگذری لبخندپرمهرخدارابرایت آرزومیکنم.
مامان
پاسخ
مهربونم عاشقتم ببوس آوا جونمو
مامان محیا
29 آبان 92 17:07
پروردگارا مرا بضاعت بقدریست که نمیدانم در حق عزیزانم چه دعایی بکنم اما میدانم که تو از حال آنان آگاهی ،پس بهترینها را برایشان آماده ساز که خزانه تو هرگز تهی نمیگردد.
مامان
پاسخ
همچنین برای شما مهربونم
مامان آوا
29 آبان 92 17:25
سلام عزیزم خوبی؟ به قول مامان لی لی دل به دل زیر گذر وراه گذر وخط هوایی و زمینی ولوله کشی و.....................داره دوستتون دارم یه دنیا
مامان
پاسخ
سلام عزیزدلم مرسی شما خوبید به خدا همیشه به یادتونم بوس واسه مامان مهربون مژده جونمو آوایی خوشگل
مامان لي لي
29 آبان 92 21:40
پشت قلبم شهري ست که يک دوست در آن جا دارد ...هر کجا هست ..به هر فکر ..به هر حال .. وبه هر کار عزيز است خدايا نگهش دار .
مامان
پاسخ
فدات عزیزم
مامان بردیا شیطون
30 آبان 92 13:50
....................................................................... ....................................................................................@@@@@.. ..........................................................................................@........ .........................................................................................@........ .........................................................................................@....... .........................................................................................@........ ........................................................................................@....... ..................................................................................@@@@@.. .....................................@@@.......@@@................................... ...................................@@@@.....@@@@............................. ..................................@@@@@..@@@@@.......................... ...................................@@@@@@@@@@........................ ....................................@@@@@@@@@...................... .......................................@@@@@@@..................... .........................................@@@@@..................... ............................................@@@..................... ..............................................@..................... .................................................................. .........@................@................................. .........@................@.............................. .........@................@............................ .........@................@.......................... ..........@..............@........................ ...........@............@...................... .............@........@................... ...............@@@....................
مامان
پاسخ
I love u 2 azizam
مامان لي لي
30 آبان 92 14:15
ميبينم كه مثل هميشه با محبتات من و چوبكاري كردي آجي
مامان
پاسخ
این چه حرفیه عزیزم خیلی دوستتون دارم آوامو ببوس و یه بغل محکم از طرف من
مامان لي لي
30 آبان 92 14:26
جات خالي ديشب يه پياده روي أساسي زير بارون كردم، خيلي أروم شدم اما فكر كنم يه كمي سرماخوردم خواهر😭😭واي راضي ام ، پسملم چه طوره؟ خودت خوبي؟ أوضاع روبه راهه؟؟ ببوسش
مامان
پاسخ
من عاشق بارونم اینجا هم تا دیروز بارون می اومد اما در حد سیلمواظب خودت باش خواهر خوبه خیلی شیطون شده منم خوبم شما خوب باشید ما هم خوبیم میگذره شما چه خبرا ؟ نیستی خواهر
مامان بردیا شیطون
30 آبان 92 22:24
´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ~*
مامان
پاسخ
چه خوشگله مرسی مهربون
مامان لي لي
30 آبان 92 23:01
.....................................@@@.......@@@................................... ...................................@@@@.....@@@@............................. ..................................@@@@@..@@@@@.......................... ...................................@@@@@@@@@@........................ ....................................@@@@@@@@@...................... .......................................@@@@@@@..................... .........................................@@@@@..................... ............................................@@@..................... ..............................................@.....................
مامان
پاسخ
I Love U
مامان آوا
30 آبان 92 23:41
خدایا دستم به آسمانت نمیرسد اما تو که دستت به رمین میرسد عزت عزیزانم را تا عرش کبریایی خود برسان وهر آنچه آرزو دارند نصیبشان کن آمین
مامان
پاسخ
آمین مرسی همچنین شما دوست مهربونم
مامان لي لي
1 آذر 92 3:19
عزيزمي، اوا حسابي با شيطنت هاش كلافه ام كرده خواهر
مامان
پاسخ
میفهمم چی میگی عزیزم هر چی بزرگتر میشن بیشتر اذیت میکنن امیرحسین که وسایل خونهرو هم خراب میکنه به همه چی یاچسب زدیم یا با بندبستیم یا شکستنیارو بلند کردیم دیگه
مامان لي لي
1 آذر 92 3:20
خصوصي💐💐😘
مامان
پاسخ
سولماز
1 آذر 92 20:42
سلام عزیزم اول از همه تولد داداشی مبارک باشه امیدوارم همیشه خنده رو لباشون باشه ای جانم خریدای امیرحسین جونم مبارکش باشه خرید کردن برای نی نی واقعا لذت بخشه این حستو کامل درک میکنم
مامان
پاسخ
سلام عزیزدلم مرسی فدات شم همچنین شما ممنون خاله مهربونمآره واقعالذت بخشه
مامان لي لي
1 آذر 92 22:52
دلهره هايت را ازياد ببراينجا دلي هست كه براي آرامشت دستي به آسمان دارد
مامان
پاسخ
مامان مهربون
مامان لي لي
3 آذر 92 6:02
حواســــم را هرکـــجا که پــرت می کـــنم باز کـــنار تـــو می افتد ...
مامان
پاسخ
بوس عزیزم
مامان لي لي
3 آذر 92 15:38
آرزويم اينست توشوي بنده محبوب خدا/ودعامي كنم آرام بماني هرروز/سربلندازهمه ي واقعه ها/شادباشي وبخندي هردم/به دل انگيزترين خاطره ها..
مامان
پاسخ
فدات عزیزم
مامان لي لي
3 آذر 92 15:39
خصوصي💓💓💓
مامان
پاسخ
سولماز
3 آذر 92 20:52
عزیزم برو خصوصی
مامان
پاسخ
مامان آوا
4 آذر 92 20:47
سلام عزیزم خوبی؟ امیر حسین عزیزم چطوره؟میبینم که مث همیشه کم پیدایی عزیزم خوبی؟چه خبرا؟هوای آبادان چطوره؟اینجا که خیلی خیلی سرده
مامان
پاسخ
سلام عزیزدلم مرسی شما خوبید آوا جنم خوبه؟ آره این چند وقت فرصت نمیکنم بیام سلامتی گلم گرم رو به سرما
مامان لي لي
5 آذر 92 4:19
نزدیک تر بیا...آن دورها که ایستاده ای چه بخواهی چه نخواهی،دلتنگ میشوم!
مامان
پاسخ
قربونت برم
کبری مامان آنیتا ((آنیتا عسل مامان وبابا))
9 آذر 92 1:27
مبارک باشه
مامان
پاسخ
مرسی خاله جونم